Tisztelt Ügyfelünk!
Tájékoztatjuk, hogy Társaságunk 2025. december 29. és 31. közötti telefonos és személyes ügyfélszolgálati rendje eltér a megszokottól.
Az érintett időszakban az ügyfélszolgálat minden nap 9:00 és 14:00 óra között lesz elérhető.
Call center: +36 1 610 5444
Nem értek néhány információt, amelyet Önöktől kaptam.
Elmagyaráznának nekem néhány dolgot?
Részletesebb információra van szükségem a tartozásommal kapcsolatban. Milyen részletekkel tudnak szolgálni?
Készek vagyunk valamennyi tájékoztatást megadni, hogy segítsünk az Önnek legmegfelelőbb tartozásrendezési megoldás megtalálásában.
Mit tegyek, ha nincs elég pénzem az adósságom kifizetésére, és figyelmen kívül hagyom a Momentum Credit-et?
Figyelmen kívül hagyni a tartozást a legrosszabb lehetőség mind közül.
Miben tud a Momentum Credit a segítségemre lenni adósságom rendezése érdekében?
Megértjük, hogy bárki szembesülhet olyan élethelyzettel amikor nehézséget okoz számára adósságának teljes rendezése.